Regulamin

Regulamin Find a Way

§ 1 INFORMACJE OGÓLNE

  1. Organizatorem i sprzedawcą usług oferowanych przez Find a Way jest:

Fear Escape Zbigniew Jankowski
ul. Małe Garbary 2
61-648 Poznań
NIP: 923-002-66-57

Dane kontaktowe:
e-mail: [email protected] 

telefon: 889-988-774 

zwany dalej: Organizator

  • Każdy Uczestnik gry jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym Regulaminem przed dokonaniem rezerwacji.
  • Przystąpienie do gry jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z postanowieniami Regulaminu i wyrażenia zgody na jego zapisy.
  • Podczas gry uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania Regulaminu. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu oraz zasad bezpieczeństwa gry, Uczestnik może zostać usunięty z terenu obiektu. W takim przypadku Uczestnikowi nie przysługuje zwrot uiszczonej opłaty.
  • W grze może brać jednocześnie od 1 do maksymalnie 5 osób, w zależności od wybranego pokoju gry.
  • W grze może wziąć udział więcej niż wskazana liczba osób, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego z Organizatorem i wyrażeniu przez niego na to zgody. W takiej sytuacji Organizator nie bierze odpowiedzialności za zmniejszenie komfortu gry, przez większą niż przewidziana liczbę Uczestników w pokoju gry. Udział każdej dodatkowej osoby w grze wiąże się ze wzrostem ceny gry o 20 lub 30 PLN, w zależności od rodzaju pokoju. 
  • Organizator nie określa limitu wieku osób grających w pokojach. Uczestnicy powinni być świadomi kategorii rezerwowanej gry.
  • Organizator zastrzega sobie prawo przerwania gry w każdym momencie, jeśli uzna, że wiek lub zachowanie Uczestnika nie jest właściwe dla miejsca, w którym się znajduje.
  • Organizator nie bierze odpowiedzialności za szkody na mieniu i osobie wynikające z winy Uczestników, osób trzecich lub wskutek działania siły wyższej oraz za zagrożenia bezpieczeństwa Uczestników wynikające z niezastosowania się Uczestników do postanowień Regulaminu.
  • Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe z ich winy na mieniu Organizatora.

§ 2 ZASADY GRY

  1. Gra polega na rozwiązaniu cyklu zagadek logicznych lub manualnych, dążących do osiągnięcia określonego celu.
  2. Maksymalny czas gry, w zależności od pokoju, to 60, 75 lub 90 minut. W niektórych wypadkach gra może być przedłużona, jeśli Organizator będzie miał taką możliwość.
    Gra może być też przedłużona przez Organizatora bez wcześniejszego ustalenia tego z Uczestnikami.
  3. Uczestnicy mają prawo do przerwania gry na własne żądanie w każdym momencie, poprzez opuszczenie pokoju gry bądź przekazanie takiej informacji osobom sprawującym kontrolę nad przebiegiem gry. 
  4. Zakończenie gry przed czasem skutkuje brakiem możliwości jej wznowienia i nie uprawnia Uczestników do żądania zwrotu zapłaty za grę w całości ani w części.
  5. Uczestnicy proszeni są o przybycie punktualnie z zarezerwowanym czasem gry. Jeżeli Uczestnicy spóźnią się na zarezerwowaną godzinę, Organizator ma prawo skrócić czas gry o czas spóźnienia.
  6. Przebieg gry jest monitorowany. Nagrania z monitoringu mogą zostać wykorzystane wyłącznie w celach związanych z bezpieczeństwem oraz ochroną osób i mienia przebywającego na terenie budynku, w którym prowadzona jest działalność usługowa firmy Find a Way.
  7. Nad przebiegiem gry czuwa Organizator. W trakcie gry Uczestnicy są obowiązani stosować się do jego wskazówek dotyczących zagadnień nieuregulowanych zapisami Regulaminu.
  8. Uczestników obowiązuje bezwzględny zakaz nagrywania, fotografowania bądź innego kopiowania wyposażenia i wystroju pokoju. Jeżeli przedstawiciele Organizatora zauważą takie działania, mają prawo przerwać grę w trybie natychmiastowym i wyprosić Uczestników. Każdorazowo zachowanie takie będzie traktowane jako kradzież własności intelektualnej.
    Wykonywanie zdjęć lub filmów może być wykonywane wyłącznie pod nadzorem i za zgodą Organizatora.
  9. Nieautoryzowane publikowanie w Internecie zdjęć lub filmów, przedstawiających wyposażenie lub wystrój pokoi gry może wiązać się z nałożeniem kary finansowej na osobę publikującą w wysokości do 10.000 PLN.
  10. Podczas rozwiązywania zagadek nie jest dozwolone używanie własnych narzędzi.
    W czasie gry Organizator dopuszcza dostarczenie do pokojów zagadek elementów, które uległy uszkodzeniu przez uczestników gry lub w wyniku losowych zdarzeń.
  11. W grze nie mogą uczestniczyć osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych używek. Organizator ma prawo nie dopuścić takie osoby do gry lub grę w każdym momencie przerwać i nie jest zobowiązany do zwrotu opłaty uiszczonej za tę grę.
  12. Osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych używek mogą zostać także poproszone o przerwanie gry w jej trakcie, bez prawa do zwrotu opłaty za nią uiszczonej.
  13. Organizator zastrzega sobie możliwość użycia alkomatu, jeśli zachowanie uczestników gry może wskazywać na taką konieczność i w razie wystąpienia sporów. 

§ 3 ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I INNE OGRANICZENIA

  1. Osoby cierpiące na klaustrofobię, epilepsję, choroby psychiczne oraz inne schorzenia, na które przebieg Gry mógłby mieć negatywny skutek powinny przed rozpoczęciem gry skonsultować ten fakt z Organizatorem i na tej podstawie podjąć decyzję, czy gra nie będzie mogła stanowić zagrożenie dla zdrowia Uczestnika. 
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenia się stanu zdrowia Uczestnika wynikające z uczestnictwa w Grze spowodowane schorzeniami o których mowa w pkt. 1.
  3. W lokalu, w którym przeprowadzana jest gra, obowiązuje zakaz palenia, spożywania alkoholu, środków odurzających oraz innych substancji psychoaktywnych.
  4. Zakazuje się wnoszenia jakichkolwiek niebezpiecznych przedmiotów (noży, broni palnej, scyzoryków itp.) do lokalu.
  5. Obowiązkiem Uczestnika jest odpowiednie zabezpieczenie wnoszonych rzeczy osobistych. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody na mieniu powstałe w wyniku naruszenia ww. postanowienia.
  6. Zakazuje się wprowadzania do lokalu zwierząt, chyba, że Organizator uprzednio wyrazi na to zgodę.
  7. Wszelkie sprzęty znajdujące się w pokoju gry należy wykorzystywać w sposób gwarantujący bezpieczeństwo Uczestników gry.
  8. Elementy oklejone kolorową, ostrzegawczą taśmą, przeznaczone są tylko do użytku Organizatora – nie należy ich dotykać podczas gry.
  9. Zakazuje się utrudniania i przeszkadzania w grze innym klientom lokalu, zachowywania się w sposób uniemożliwiający prowadzenie gier.
  10. W lokalu nie dopuszcza się prowadzenia handlu obnośnego oraz akcji reklamowych bez zgody Organizatora.
  11. W przypadku niezastosowania się do powyższych zasad Organizator ma prawo wyprosić Uczestników gry z lokalu. W takim wypadku Uczestnikom nie przysługuje zwrot zapłaty.

§ 4 MONITORING WIZYJNY

  1. Przetwarzanie danych za pomocą monitoringu odbywa się w celu zabezpieczenia obiektu oraz zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających w pokojach, jak i również udzielania im wskazówek dotyczących rozwiązania zagadek. Kamery obejmują swoim zasięgiem wszystkie pomieszczenia pokoi gry, korytarze, poczekalnie, recepcje i plac zewnętrzny.
  2. Dane osobowe w postaci wizerunku są rejestrowane przez kamery nagrywające obraz w sposób ciągły. Kamery nie rejestrują dźwięku. 
  3. Materiał z kamer wizyjnych przechowywany jest na naszych dyskach nie dłużej niż 7 dni.
  4. Dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów obowiązującego prawa.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  6. Każdemu, kogo dane dotyczą przysługuje prawo:

– dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

– sprostowania (poprawiania) swoich danych;

– do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;

– do ograniczenia przetwarzania danych;

– do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

– do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  • W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych w sposób wskazany powyżej.

§ 5 REZERWACJA

  1. Rezerwacji gry dokonuje się:

a) korzystając z kalendarza rezerwacji na witrynie www.findaway.pl

b) korzystając z kalendarza rezerwacji na witrynie www.lockme.pl

c) telefonicznie pod numerem telefonu 889-988-774 lub przez pocztę e-mail [email protected]

d) osobiście w lokalu Find a Way w Poznaniu, mieszczącego się przy ul. Małe Garbary 2.

  • Wizyta w lokalu bez wcześniejszej rezerwacji nie gwarantuje uczestnictwa w grze, ze względu na możliwość braku wolnych pokoi gry lub braku obsługi na miejscu.
  • Podczas dokonywania rezerwacji należy podać następujące informacje:

a) nazwa wybranego pokoju

b) data i godzina rezerwacji

c) liczba uczestników

d) dane Uczestnika (imię i numer telefonu kontaktowego, dodatkowo podczas rejestracji drogą elektroniczną – adres e-mail)

e) informacje o specjalnych wymaganiach (np. faktura).

  • W dniu gry lub wcześniej, przedstawiciel Organizatora może zadzwonić lub wysłać wiadomość sms na numer podany podczas rezerwacji w celu potwierdzenia obecności.
  • W przypadku rezygnacji prosimy o jak najszybsze, e-mailowe, telefoniczne lub osobiste odwołanie rezerwacji.
  • Podanie nieprawidłowego kontaktu może skutkować odwołaniem rezerwacji przez Organizatora.
  • Zwrot pieniędzy za opłaconą rezerwację możliwy jest jedynie w przypadku odwołania rezerwacji przez gracza minimum 24 godziny przed wyznaczoną datą wizyty.

§ 7 PŁATNOŚĆ

  1. Płatność za usługę może być dokonana gotówką, kartą płatniczą, systemem BLIK, poprzez stronę internetową Organizatora lub serwis lockme.pl oraz voucherem podarunkowym w lokalu, przed rozpoczęciem gry.
  2. Dokonanie rezerwacji stanowi zawarcie umowy w myśl przepisów prawa. Organizator zastrzega sobie ograniczenia dotyczące odstąpienia od zawartej umowy w treści: bezpłatne odstąpienie od umowy (anulacja rezerwacji) możliwe jest jedynie w terminie nie mniejszym niż 24 godziny do terminu rezerwacji. W innych przypadkach kwota opłaconej rezerwacji nie podlega zwrotowi.
  3. Ceny wskazane na stronie internetowej www.findaway.pl są kwotami brutto.
  4. Vouchery/kupony rabatowe uprawniają do wskazanej na nich zniżki. Na jedną grupę przypada jeden kupon, zniżki nie sumują się.
  5. Bezpośrednio przy lokalu Organizatora znajduje się bezpłatny parking przeznaczony dla jego klientów oraz innych uprawnionych osób.

§ 8 VOUCHERY

  1. Voucher podarunkowy uprawnia do jednorazowego wstępu grupy do dowolnego pokoju Find a Way w zakresie swojej wartości.
  2. Zakupu Vouchera można dokonać poprzez: 

– płatność gotówką/kartą płatniczą w lokalu Find a Way,
– wysłanie w formie wiadomości elektronicznej na wskazany adres e-mail, do samodzielnego wydruku
– otrzymać go listownie, poprzez opłacenie wystawionej faktury VAT.
Dodatkowy koszt przesyłki Vouchera pod wskazany adres wynosi 15 PLN. 

  1. Wysyłka Vouchera listem poleconym lub mailem odbywa się w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zapłaty faktury VAT na konto bądź przesłania potwierdzenia dokonania przelewu.
  2. Voucher może zostać wykorzystany w ciągu 2 miesięcy od daty zakupu.
  3. Za zgodą Organizatora istnieje możliwości przedłużenia ważności Vouchera.
  4. Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne.

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Uwagi/skargi/zalecenia/reklamacje prosimy przesyłać na adres [email protected] bądź zgłaszać telefonicznie pod nr 889-988-774
  2. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu trzech dni roboczych
  3. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego

Copyright © findaway 2025. All rights reserved.