FAQ

Twoje pytanie nie znalazło się na liście? Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania telefonicznie lub pod adresem [email protected]

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest Escape room?

Escape room to pokój pełen zagadek, w którym wraz ze swoimi przyjaciółmi możesz przeżyć niezapomnianą przygodę. Zostajecie wprowadzeni do pomieszczenia, w którym czeka na Was wiele łamigłówek i zadań do rozwiązania. Pokoje mogą być w różnej tematyce i o różnym stopniu trudności.

Czy mogę zarezerwować pokój mailowo lub telefonicznie?

Tak, rezerwację można wykonać telefonicznie pod numerem 88-99-88-77-4 lub mailowo, pisząc na adres [email protected], podając nazwę pokoju, datę i godzinę wizyty oraz przewidywaną liczbę graczy.

Czy mogę iść do pokoju z dzieckiem?

W każdym naszym pokoju (za wyjątkiem pokoju „Dom Zły”) jest możliwość wejścia z dzieckiem. Jeśli jest ono pod opieką osoby dorosłej, nie ma dolnej granicy jego wieku.
Sugerowany przez nas, minimalny wiek samodzielnych graczy to 12 – 14 lat.
Jest to jednak sugestia i nie wykluczamy możliwości gier osób nieco młodszych, w zależności od doświadczenia i predyspozycji.

Czy gry dostępne są również w wersji anglojęzycznej?

Na ten moment angielskie wersje językowe są dostępne w pokojach Dom Zły, Western Dziki Saloon oraz Wyspa Tajemnic.

Co jeśli w pewnym momencie „utkniemy” i nie będziemy wiedzieli, co zrobić dalej?

Spokojnie, w razie kłopotów będziecie mogli skorzystać z podpowiedzi. Jeśli oczywiście będziecie tego chcieli.

Czy będąc w pokoju jesteśmy obserwowani?

Tak, Mistrz Gry cały czas obserwuje Waszą grę przez kamery a w niektórych pokojach także słyszy. W ten sposób dbamy o bezpieczeństwo rozgrywki i możemy udzielać Wam podpowiedzi, kiedy okażą się one potrzebne.

Co jeśli nie ukończymy gry w wyznaczonym czasie?

Jeżeli do końca gry zostało wam naprawdę niewiele, a obsługa będzie miała taką możliwość (np. nie ma po Was żadnej grupy), z pewnością pozwolą Wam na dokończenie gry. Jeżeli jednak Mistrz Gry nie ma możliwości wydłużenia waszego czasu, obsługa wytłumaczy Wam zagadki, których nie zdążyliście rozwiązać.

Czy można płacić kartą?

Oczywiście, akceptujemy również płatności kartą oraz blikiem.

Co jeśli ktoś z nas będzie musiał skorzystać z toalety w trakcie gry lub po prostu będzie chciał wyjść przed zakończeniem gry?

Nie ma problemu. Gracze mają stały kontakt z Mistrzem Gry i wystarczy przekazać odpowiednią informację. Reszta grupy będzie mogła kontynuować grę.

Czy mogę kupić voucher?

Jak najbardziej– patrz zakładka „Vouchery”

Copyright © findaway 2025. All rights reserved.